Klantenservice
Contactformulier voor een vraag of offerte
Aluflex Rolsteigers is van maandag t/m zaterdag bereikbaar op 085-0604294.
Onderstaand formulier kunt u ook gebruiken voor de aanvraag van een prijs voor een steiger in een specifieke maat. Ook voor een maatwerk vraag of het vergelijken van een offerte kunt u snel een reactie van ons verwachten.
KVK-nummer 77809076
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats de producten in uw digitale winkelmandje via de gele bestelknop. Als u de bestelling plaatst met uw Aluflex account (u bent dan een terugkerende klant) gaat dit nog sneller omdat we u al kennen. Geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, we hebben dan nog wel even uw gegevens nodig. Bestellen via telefoon kan ook: 085-0604294.
1.2 Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk van een aantal factoren: Besteldag, voorraad, afmeting van het product, transport en afstand. De meeste producten staan altijd klaar voor zending. We gaan zelf uit van 1 tot 5 werkdagen als een rolsteiger, trap of ladder op voorraad is. Dat is in bijna alle gevallen ook zo. Gaat het om een spoedbestelling bel ons en we kijken naar de mogelijkheden.
1.3 Ik wil mijn adres wijzigen
Heeft u iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing past u gemakkelijk uw adres aan in uw Aluflex account.
1.4 Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Uw bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen.
1.5 Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit doe je in uw Aluflex account. Annuleren kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan deze weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier. Het snelst bent u geholpen door ons te bellen! U kunt bij geen gehoor ook een voicemail achterlaten met uw naam, telefoonnummer, bestelnummer.
1.6 Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?
Nee. Onze producten zijn erg groot en worden meestal met een vrachtwagen bezorgd.
1.7 Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?
Ja. We houden 1,5 meter afstand en het krabbeltje zetten onze bezorgers zelf bij aflevering.
Kleine producten
Bij "kleine" pakketten zoals een trap zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra u open doet.
Grote producten
We bezorgen de grote producten op het leveradres, maar niet in huis, tenzij u een goed bereikbare schuur, loods of andere ruimte heeft.
1.8 Kan ik een product ook op uw locatie afhalen?
Momenteel niet, maar waarom zou u als wij het al voor een laag tarief op elke locatie in Nederland leveren?
1.9 Bezorgen jullie nog bestellingen aan huis?
Ja geen enkel probleem. De chauffeur van onze vrachtauto's bellen voor levering en ook gezien de hygiene regels hoeft u niet eens thuis te zijn of kijkt u gewoon toe hoe uw bestelling wordt bezorgd.